Nepotrebno je naglašavati koliko je pandemija koronavirusa utjecala na sve oblike putovanja u 2020. godini. S obzirom na spori tempo cijepljenja vrlo je vjerojatno kako će utjecati i na planiranje godišnjeg odmora u 2021. godini. Međutim, uz sve negativne posljedice koronakrize na turizam, postoje prilike koje privatni iznajmljivači mogu iskoristiti.

Airbnb je objavio kako su ljudi sve manje zainteresirani za turistička središta i da se okreću manjim gradovima

Ovo je jako dobra vijest za privatne iznajmljivače u manjim mjestima čiji smještaj pruža potrebnu izolaciju. Tu prednost iznajmljivači u svojim oglasima i komunikaciji trebaju posebno istaknuti kako bi se turisti osjećali što odlučniji na dolazak. Anketa je pokazala da turiste u vezi putovanja više brine osobna sigurnost nego administrativne barijere u vidu zatvaranja granica. Zbog toga je važno gostima stvoriti osjećaj sigurnosti koji će ih motivirati da odaberu upravo vaš smještaj. To se može ostvariti direktnom komunikacijom s domaćinom koji će uvijek biti spreman u najkraćem roku odgovoriti na njihova pitanja u vezi putovanja. Jedan primjer ostvarivanja izvrsnih kanala za komunikaciju domaćina s gostima je Seascape Guesthouse, kuća za odmor na otoku Korčuli.

seascape guesthouse korcula
Kuća za odmor Seascape Guesthouse Korčula

Hrvatska bi mogla postati cjelogodišnja destinacija zbog nove kategorije turista koji se zovu digitalni nomadi

Zbog pandemije koronavirusa većina poslova obavlja se od kuće, a zahvaljujući tehnologiji dovoljno je imati prijenosno računalo, mobitel i vezu na internet i svoj ured možete preseliti iz velikog grada u pitoreskno mjesto na obali ili pobjeći na selo. Upravo su tu pogodnost tehnologije iskoristili digitalni nomadi, odnosno osobe koje poslom nisu vezane za grad ni državu pa mogu raditi od bilo gdje. Hrvatska vlada na vrijeme je prepoznala nove trendove u putovanju s kojima bi Hrvatska mogla postati cjelogodišnja destinacija. Krajem prošle godine provela je zakon kojim je omogućila lakše dobivanje radnih dozvola za strance koji borave u državi. Kako bi ciljano privukli određenu kategoriju turista potrebno je imati strategiju i oglašavati smještaj upravo na kanalima koji ti potencijalni gosti koriste.

Digitalni nomad

Hrvatska i ove godine ima prednost zato što je auto destinacija

Blizina ključnih tržišta poput Slovenije, Austrije, Mađarske, Češke i Njemačke veliki je plus. Prošle godine Hrvatska je bila najposjećenija destinacija zemalja srednje Europe upravo zbog dobre povezanosti cestovnim pravcima. Što se tiče ove godine, stižu nam dobre vijesti iz Mađarske. Njihova turistička agencija provela je anketu među Mađarima koja je pokazala da svaki peti ispitanik ima želju ove godine posjetiti Hrvatsku. U svakom slučaju, nema razloga sumnjati da će ova sezona biti bar bolja nego prošla. Hrvatska se i u ovakvim neizvjesnim okolnostima pokazala kao omiljena destinacija.

Vlastita web stranica je idealno mjesto na kojem vas gosti mogu direktno kontaktirati, ali i odmah rezervirati smještaj bez plaćanja sve skupljih naknada.

Korčula
Foto: Shutterstock/xbrchx

Interesiraju vas neke od usluga digitalnog marketinga? Javite nam se

Nudimo kompletnu uslugu iz područja digitalnog marketinga:

• izrada web stranice i optimizacija weba za Googlu tražilicu (SEO)
• oglašavanje na Googleu i društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama
• kreiranje sadržaja za web stranice i vođenje društvenih mreža

Impresija agencija za digitalni marketing logo

 

 

Ovaj tekst ti je bio koristan? Podijeli ga: