Rezultat koji sigurno želimo postići kada uložimo novce u reklamu je da ona dođe do najvećeg broja potencijalnih kupaca. A medij koji je u današnje vrijeme sveprisutan i u svakom pogledu nezaobilazan je definitivno internet.

Pandemija koronavirusa preselila je sve sfere života na internet. Online se školujemo, radimo, družimo s prijateljima i upoznajemo nove ljude. Međutim, koronakriza je samo ubrzala proces koji bi se u budućnosti neizbježno dogodio, a to je prijelaz skoro pa svega na internet. Budući da je lako primijetiti koliko ljudi vremena dnevno provedu na društvenim mrežama, možemo biti sigurni da će reklamu koju tu objavimo vidjeti najveći broj potencijalnih kupaca.

Imate web stranicu i online trgovinu, ali niste zadovoljni prodajom?

U današnje vrijeme svi žele biti prisutni u online zajednici, ali nije dovoljno samo napraviti taj prvi korak. Zamislite da ste otvorili trgovinu na novoj adresi, međutim, niste obavijestili svoje kupce o tome i lokacija se ne nalazi na prometnoj lokaciji. Kakav rezultat možete očekivati? Nikakav.

Jednaka situacija je i s vašom web trgovinom. Ona mora svojim sadržajem biti dobro prilagođena za Google tražilicu kako bi je kupci mogli pronaći. Takva vrsta posla se naziva SEO (Search Engine Optimization) – optimizacija za internet tražilice. Uz kvalitetno odrađen SEO web stranice ne morate ulagati velike novce u bijesne reklame. Čak i s malo novaca kojeg ćete utrošiti na internet oglašavanje i to samo na ciljanu publiku, zaista možete uvelike utjecati na svoje poslovanje i povećati prodaju.

Upoznajte svoje kupce i njihove interese

Tko je vaša ciljana publika? Da biste povećali prodaju korištenjem internet oglašavanja i ostalih pogodnosti digitalnog marketinga, neophodno je prvo upoznati svoje kupce. Tko su te osobe koje moramo istražiti, zamisliti i predočiti, tzv. persone koje bi bile zainteresirane za vaš proizvod ili uslugu, te ono najvažnije kako doći do njih, koje online i društvene kanale koriste? Vaši kupci imaju specifične navike i interese koje trebate uzeti u obzir. Ako ih ne istražite odmah na početku, vaša odlično isplanirana marketinška strategija pada u vodu.

Ono što je potrebno je razviti strategiju koja promatra potrošače u svim fazama, od početnog interesa pa sve do odluke o kupnji.

Definirajte kampanje za ponovni marketing, tzv. remarketing

Svaki prodavač susreo se mnogo puta s kupcem koji je na samom kraju odustao od kupnje zbog nekog nepredvidivog i nepoznatog razloga. On odlazi žurno iz trgovine i velika je vjerojatnost da se više neće vratiti. Međutim, u online svijetu iza njega ostaje košarica koja nije naplaćena i moguće je ponovno uspostaviti kontakt s tim kupcem i podsjetiti ga na kupnju.

Ako je vaš potencijalni kupac već došao do zadnje faze gdje samo mora stisnuti klik za kupnju i potom odustao, znači da je već pokazao interes za vašim proizvodom ili uslugom.

Remarketing je strategija koja podsjeća te kupce na njihove interese. Ono što vama digitalni marketing dozvoljava je da putem Googlea ili e-maila ponovno uspostavite kontakt i podsjetite kupca na nekupljeni proizvod, a u tom slučaju možete se poslužiti poticajnim sredstvima poput kupona s popustom ili besplatnom dostavom kako biste što prije zaključili kupnju.

Interesiraju vas neke od usluga digitalnog marketinga? Javite nam se

Nudimo kompletnu uslugu iz područja digitalnog marketinga:

• izrada web stranice i optimizacija weba za Googlu tražilicu (SEO)
• oglašavanje na Googleu i društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama
• kreiranje sadržaja za web stranice i vođenje društvenih mreža

Impresija agencija za digitalni marketing logo

 

 

Ovaj tekst ti je bio koristan? Podijeli ga: