online-prodaja-digitalni-marketing

Sve što morate znati o trendu online kupnje u 2021.

Kupnja proizvoda i usluga putem interneta postala je uobičajena praksa među milijunima ljudi širom svijeta. U posljednje vrijeme broj ljudi koji kupuju robu i usluge putem interneta povećao se više nego ikad prije.

U 2021. godini očekuje se da će preko 2,14 milijarde ljudi širom svijeta kupiti robu i usluge putem interneta, u odnosu na 1,66 milijardi globalnih digitalnih kupaca u 2016. godini. Porast online kupovine jednostavno je impresivan. I čini se da neće tako uskoro usporiti. To je dobra vijest za vas, bilo da ste kupac koji kupuje putem interneta ili prodavač koji prodaje online.

Prodaja na internetu ima svoje prednosti. Neki se odlučuju za internetsku kupnju iz praktičnosti, drugi zbog konkurentne cijene koju nude neke platforme e-trgovine. Raznovrsnost uređaja s dostupnom Wi-Fi mrežom kupcima omogućuje kupnju proizvoda u bilo koje vrijeme s bilo koje lokacije.

Odluka o kupovini započinje na internetu

Jeste li znali da 63% odluka o kupovini započinje online? Bez obzira gdje kupci konačno kupuju, u trgovini ili putem interneta, korisničko putovanje, tzv. customer journey, započinje putem interneta. U većini slučajeva na Google tražilici gdje kupci provode svoja istraživanja. Zbog toga je presudno da brendovi imaju snažnu internetsku prisutnost. Poboljšavanjem korisničkog iskustva od prvog koraka povećavaju šansu da kupce uvjere kako je njihov proizvod najbolji izbor.

Osim toga, na odluku o kupnji može utjecati čitav niz online marketinških alata, poput korištenja e-mail marketinga i recenzija proizvoda.

prodaja putem interneta

Utjecaj pandemije koronavirusa na kupovno ponašanje

Jedan od najvećih pomaka u ponašanju kupaca u posljednjih godinu dana nesumnjivo je posljedica utjecaja koronavirusa. Budući da zemlje širom svijeta izriču stroge mjere lockdowna u pokušaju da ograniče širenje virusa, broj potrošača koji kupuju putem interneta, posebno za namirnice, naglo je porastao.
Ali ovo je više od pukog trenda jer ono uzrokuje promjenu načina razmišljanja. Preko polovice internetskih kupaca prehrambenih proizvoda kaže da je veća vjerojatnost da će nastaviti kupovati putem interneta čak i nakon pandemije. Stručnjaci kažu da je ovo “točka preokreta” za kupovinu namirnica putem interneta.

Digitalni novčanik postao je preferirani način plaćanja

E-novčanik (eWallet), poznat i kao digitalni novčanik, elektronički je uređaj ili internetska usluga koja omogućuje elektroničke transakcije. To uključuje plaćanje putem interneta i kupnju u trgovini. Neki od najčešće poznatih e-novčanika uključuju Apple Pay, Samsung Pay, Google Pay i PayPal. Više od 40% online kupaca plaća ovom metodom. Na drugom mjestu slijede kreditne kartice te debitne kartice kao treći najpopularniji način plaćanja.

Ako imate internet trgovinu ili je planirate tek pokrenuti, važno je da razmislite o svojim načinima plaćanja. Uvijek morate osigurati da svojim kupcima pružite sigurno i jednostavno iskustvo plaćanja. Također morate uzeti u obzir gdje se nalazi vaša ciljana publika kako biste bili sigurni da su načini plaćanja koje ste uključili oni koji su im poznati.

online kupnja

Kupovina putem interneta sve sličnija kupovini u trgovini

Razlog odabira internetske kupnje može varirati od praktičnosti do konkurentnih cijena. Uz to, online trgovine nastoje na sve načine kako bi osigurala da iskustvo internetske kupnje odgovara iskustvima kupnje u trgovini. To uključuje pružanje kupcima detaljnih opisa proizvoda i slika. Sad možete iz udobnosti svog doma lako pronaći više detalja i opisa proizvoda. To uključuje napredak poput prikaza proizvoda od 360 stupnjeva i detalja o veličini modela za online trgovine odjećom.

Jedan od razloga zašto je internet kupnja s godinama toliko narasla jest iskustvo koje tvrtke mogu pružiti svojim kupcima. Stalno viđamo kako tvrtke dodaju nove značajke i usluge za online kupce, s namjerom pružanja kvalitetne podrške putem chata i udobnosti koju bi imale tijekom osobnog iskustva kupnje u trgovini.

Digitalna prisutnost postaje presudna za opstanak

Ako imate online trgovinu, vjerojatno znate da se s rastućom konkurencijom sve teže istaknuti. Zbog toga je važno pažljivo odabrati ciljanu publiku i pokušati usmjeriti svoje napore na svoje kupce ciljanim oglašavanjem.

Nema sumnje da se prodaja na internetu brzo razvija i u sljedećim godinama svjedočit ćemo njenom daljnjem razvoju. One tvrtke koje žele preživjeti u konkurentskom okruženju ne mogu si priuštiti ignoriranje svoje prisutnosti na internetu.

Interesiraju vas neke od usluga digitalnog marketinga? Javite nam se

Nudimo kompletnu uslugu iz područja digitalnog marketinga:

• izrada web stranice i optimizacija weba za Googlu tražilicu (SEO)
• oglašavanje na Googleu i društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama
• kreiranje sadržaja za web stranice i vođenje društvenih mreža

 

Impresija agencija za digitalni marketing logo 250
Ovaj tekst ti je bio koristan? Podijeli ga:
Top
Pozdrav!
Tražite
agenciju za digitalni marketing?
Na pravom ste mjestu! Naš pouzdan i kvalitetan tim pomoći će vam unaprijediti vaše poslovanje.

BROJ TELEFONA
+385 (0)98 928 9258

DRUŠTVENE MREŽE