Što je digitalni marketing?
Digitalni marketing, koji se još naziva i internet marketing, odnosi se na oglašavanje isporučeno putem digitalnih kanala kao što su tražilice, web stranice, društveni mediji, e-pošta i mobilne aplikacije. Korištenjem ovih internetskih medijskih kanala radi se na promociji robnih marki, proizvoda i usluga radi boljeg povezivanja s potencijalnim kupcima koji koriste internet i druge oblike digitalne komunikacije.
Kome su namijenjene usluge digitalnog marketinga?
Svima koji žele ostvariti određene poslovne ciljeve poput povećanja prodaje, predstavljanja svojih usluga i proizvoda, povećane vidljivosti na internetu ili bolje komunikacije s javnosti.
Jesu li usluge digitalnog marketinga skupe?
S malo uloženog novca moguće je dobiti odlične rezultate ako ste unaprijed istražili sve potrebne parametre, kao primjerice, tko su vaši kupci i njihovi interesi, odakle dolaze, koje društvene kanale koriste i na koji način komunicirati s njima; i ono najvažnije, postavili određene ciljeve koji su mjerljivi.
Koliko je ulaganje u digitalni marketing isplativo?
U današnje vrijeme kada je internet postao zagušen prostor s velikom količinom informacija i konkurencije koja se bori za vaše kupce, ulaganje u digitalni marketing je svakako isplativo. Morate povećati svoju vidljivost na internetu, a plaćeno oglašavanje će vam pri tome uvelike pomoći.
Zbog čega je potrebno imati web stranicu?
Ako se želite oglašavati na Google tražilici i internetskim portalima, potrebno je da imate svoju web stranicu. Bez toga ne možete koristiti oglase. Osim toga, web stranica je mjesto gdje možete prodavati svoje usluge i proizvode bez ikakvih posrednika te komunicirati sa svojom publikom.
Web stranica mora imati kvalitetan SEO. Što to znači?
SEO ili Search Engine Optimization odnosi se na optimizaciju vaše web stranice za Google tražilicu. To znači da vaš sadržaj na web stranici mora biti maksimalno prilagođen i kvalitetan kako biste se pojavili na prvoj stranici pretrage na Googleu i bili vidljivi svojim kupcima. Za to su potrebna određena znanja i alati s kojima vam može pomoći marketinški stručnjak koji se bavi digitalnim marketingom.
Koliko košta izrada web stranice?
Usluga izrade web stranice nije više toliko skupa jer su nam dostupni već gotovi alati s kojima možemo u kratkom vremenu kreirati moderne, privlačne i funkcionalne web stranice jednostavne za korištenje koje imaju sve što je potrebno kako bi uspješno reklamirale vaše usluge i proizvode. Nudimo kompletnu uslugu izrade web stranice, zakup domene i hostinga te njenog održavanja.
Koliko košta održavanje web stranice?
Za izradu web stranice potrebno je zakupiti domenu (.hr, .com, .eu i sl.) i hosting (server gdje držite svoje podatke s web stranice) i njih je potrebno obnavljati svakih godinu dana i to otprilike košta između 300-900 kn godišnje ovisno koju domenu i paket hostinga odaberete. To su jedini stvarni troškovi web stranice da bi ona bila u funkciji. Međutim, u web stranicu je potrebno uložiti vrijeme. Redovito se mora održavati (ažurirati od napada neželjenih hakera) i nadopunjavati novim kvalitetnim sadržajem koji će privući vaše kupce i bolje vas rangirati na Google tražilici.
Na koje načine se mogu oglašavati na internetu?
Oglašavanje na internetu moguće je preko tražilica poput Googlea (za to vam je potrebno imati vlastitu web stranicu) ili oglašavanje na društvenim mrežama (za to vam je potrebno imati poslovni profil na Facebooku, Instagramu, LinkedInu) te video oglašavanje na YouTubeu.
Za Google oglašavanje moguće je kreirati dva različita oblika - pretraživačke i prikazivačke kampanje. Pretraživačke kampanje odnose se na oglase koji će se prikazivati korisnicima kada “guglaju”, odnosno pretražuju neke pojmove, proizvode i usluge. Ako je vaš oglas kvalitetno odrađen, on će se prikazati odmah pri samom vrhu pretrage ili negdje na prvoj stranici, te tako biti uočljiv korisnicima koji će kliknuti na njega i doći do vaše web stranice.
Prikazivački oglasi izgledaju poput bannera s fotografijom i oni se prikazuju na različitim internetskim portalima koje vaši potencijalni kupci redovito čitaju i posjećuju. Ako čitatelj klikne na takav oglas, on će ga odvesti do vaše web stranice ili trgovine.
Koliko košta oglašavanje na internetu?
Vi sami odlučujete i upravljate budžetom koji želite potrošiti na oglašavanje na Google tražilici ili društvenim mrežama. Oglasi funkcioniraju tako da se naplaćuju u trenutku kada je potencijalni kupac kliknuo na vaš oglas ili kada se taj oglas prikazao određenom broju ljudi, primjerice, 1000 ljudi. Što više novaca uložite u oglašavanje, naravno da možete očekivati veći doseg i bolje rezultate. Naravno, pritom trebate paziti da je kampanja ispravno postavljena ili se može dogoditi da bacate novac u vjetar i nećete ostvariti željene rezultate.
Mogu li se oglašavati na Googleu ako nemam svoju web stranicu?
Da biste koristili Google oglase potrebno je i poželjno da imate svoju web stranicu. Međutim, postoje pojednostavljene opcije kada se oglasi mogu preusmjeriti na vašu Facebook Business stranicu ili Google My Business stranicu.
Zbog čega je potrebno oglašavanje na društvenim mrežama?
Imate Facebook stranicu s velikim brojem pratitelja, redovito objavljujete kreativan i zabavan sadržaj, ali unatoč tome i dalje dobivate mali broj lajkova? Zbog Facebook algoritama teško je povećati doseg vaše objave ako ne planirate uložiti u njeno oglašavanje. Ne zaboravite, ako vi koristite Facebook, to znači da ga koristi i vaša konkurencija. Na vama je da se izdignete iznad svoje konkurencije.
Što obuhvaća e-mail marketing?
E-mail marketing vrlo je učinkovita strategija digitalnog marketinga slanja e-pošte potencijalnim klijentima i kupcima. S pravilno odrađenim e-mail marketingom možete potencijalne kupce pretvoriti u kupce, a jednokratne kupce pretvoriti u odane obožavatelje.
Koje su prednosti e-mail marketinga?
Unatoč porastu društvenih medija i neželjenih poruka, tzv. spama, (što, usput rečeno, nikad nije dobra marketinška strategija), e-mail marketing ostaje najučinkovitiji način za njegovanje odnosa s potencijalnim kupcima i jačanje lojalnosti postojećih kupaca.
Mnogo je razloga zbog kojih biste marketing putem e-pošte trebali učiniti jednim od svojih glavnih prioriteta. Najmanje 99% potrošača svakodnevno provjerava svoju e-poštu. To se ne može reći za bilo koji drugi komunikacijski kanal. Pokazalo se da osobe koje kupuju proizvode koji se prodaju putem e-mail marketinga troše 138% više od onih koji ne dobivaju ponude u svoj sandučić. Zapravo, marketing putem e-maila ima ROI (povrat ulaganja) od 4400%. To je ogromno! Slanje e-maila jednostavno i dalje ostaje najboljim načinom za internetsku prodaju.
.